26. juuni 2015

Mart Normet "Minu Tenerife. Noor pensionär."

Minu Tenerife.
Noor pensionär.
Mart Normet
Petrone Print 2014
264 lehekülge.








Parim raamat neist, mida olen Minu-sarjas lugenud. Sellest, et raamat ka teistele meeldib, annab tunnistust see, et olin raamatu järjekorras neljas. Pole ühtegi raamatut nii kaua oodanud. Täna viisin tagasi raamatukokku- pärast mind järjekorras veel  kuus lugejat.
Vaheda sulega kirjutatud, paraja pikkusega, mõnusalt eneseirooniline, laheda huumoriga.
Väga hea teatmeteos neile, kes planeerivad turismireisi või puhkust Tenerifel. Mõnus taaskohtumine ja äratundmine neile, kes saarel  viibinud.
Asendamatu abimees neile, kel plaanis pensionipõlve Tenerifel veeta.  

Kuna esindan kõiki kolme inimtüüpi, siis oli väga vajalik lugemine. Planeerin raamatu  osta e-raamatuna. Kasutan lugerit vähe, peamiselt reisidel, aga olemas ta on  ja ootab oma aega

Järgmisena püüan läbi lugeda Toomas Mikkori  Nuweiba raamatu (liiga paks) , et leida pensionipõlveks koht, kus külmad talvekuud üle elada. Juhul kui õnnestub  enne külmad suvekuud üle elada!

Tenerifel olen käinud kaks korda ja kolmas kord kirjas. Ma ei väsi Loro pargist ja Teidest. Masca matkarada on mul käimata, raamatus kirjeldati matka nii põnevalt, et peab läbi tegema. Ei võiks ju raskem olla kui Samaaria kanjon Kreetal. 

Mart Normetilt loeksin veel hea meelega midagi. Ootan uut reisiraamatut. Järjehoidja olin vahele pannud just sellele lehele, kus autor kirjutas kohvist, lk. 126“ Suurim viga, mis tehakse, on see, et espresso pähe serveeritakse väikese tassi jagu eriti kanget musta kohvi. Espresso on aga midagi hoopis teistsugust- see on kompromissitu amps nüansirikast minuuniversumit, millel uhke sügav värvus ning peal karamellipruun vahukiht.“


Kanaari saarte rahvuspühal, Kanaaride Päeval  30. mail 2015 andsid Tenerife Eesti Seltsi esindajad Eike Feigenbaum ja Olavi Antons raamatu "Minu Tenerife" autorile Mart Normetile üle Bucio Grande ehk hiiglasliku merekarbi ja kuulutasid ta Bucio de Tenerife Esimeseks.




Mõned pildid minu isklikust Teide  albumist:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar