9. november 2014

Jo Nesbø "Kummitus"

Jo Nesbø

"Kummitus"

Norra keelest tõlkinud Marja Siiner

Kirjastus Varrak 2014
413 lehekülge.









Oleksin pidanud kuulda võtta oma sisehäält, krimkade lugemises pikema vaheaja tegema, siis uuesti proovima ja otsustama, kas tahan neid veel lugeda.

Aga vaatamata viimase aja kogemustele, et kriminaalromaanidel ei ole enam endist „mekki“, võtsin  Jo Nesbø uue romaani „Kummitus“ ette.

Raamatus on Jo Nesbo kogu oma põnevuses ja Harry Hole kogu oma hiilguses.
Aga ilmselgelt liiga palju lehekülgi.

Sain palju teada Oslo narkomaanide ja narkokaubanduse kohta, iseasi kas  ma nii kangesti tahtsin teada saada.

Sain teada, mis on saanud Harry Hole armastatud Rakelist ja tema pojast Olegist, kelle vastu Hole tundis isalikku kiindumust. Iseasi, kas see, mida teada sain, mulle ka meeldis.

Jo Nesbø  koduleht näitab, et Harry Hole sarjas on ilmunud 10 raamatut. Eesti keeles on ilmunud  neist… seitse tõenäoliselt, minu lugemisnimekirjades on nii palju. Piisavalt palju, et raamatukangelane võiks muutuda tüütavaks.

Aga vaatamata eelöeldule on Harry Hole üks parimaid uurijaid, pärast Wallanderi, ja Jo Nesbø  on väga hea krimikirjanik.

Mõnest raamatust olen ka siin blogis kirjutanud.Jo Nesbø. "Soomussüda"raamat
„Lumememme“ olen valinud 2013 a lemmikkrimkade hulka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar