28. aprill 2015

Jaana Davidjants "Minu Berliin".

Jaana Davidjants
„Minu Berliin.
Pidu kunstnike Paabelis.“
Petrone Print 2014
298 lehekülge.








Raamat kuulub minu Berliini reisipaketti.

Olen Berliinis käinud, toona oli hotell Kurfürstendammi lähedal Gedächtniskirche juures ja siis sai rohkem n.ö. vanas Lääne-Berliinis kolatud.  
Saabuva maikuu reisil asub hotell Alexanderplatzil  ning plaan on ringi vaadata vanas Ida-Berliinis.  








Jaana Davidjantsi kirjeldused elust Kreuzbergis on üsna värvikad. Pärast lugemist mõtlesin, et kas ma ikka olen nii julge ja ida poole üksi kõndima lähen. Loodan siiski, et ehk sõidab mõni turistidele mõeldud bussituur ka sealt läbi.

Raamat jutustab  noorte kunstnike elust Berliinis. Muidu ma noorte kunstiinimestega kokku ei puutu, nii et oli huvitav lugeda.

Üks raamat on mu Berliini reisipaketis veel. Döblini „Alexanderplatz“. Alustan juba teist korda, pole kindel, et ka seekord lõpuni jõuan.
Illustratsiooniks riputan siia oma lemmikpoliitiku pintsakud.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar