6. veebruar 2014

Minu kontserdisaal on autosalong.


Nii ongi. Kui ma just piletit ei osta ja kontserdile ei lähe, siis kuulan ma muusikat põhiliselt autos. Vahel panen raadio või plaadi mängima ka lugemise taustaks. Aga sel juhul ongi muusika taustaks ja kuulamiseks seda nimetada ei saa. Mõnikord tõesti lihtsalt istun diivanil ja kuulan plaati, aga seda on ikka väga harva.
Sõidan autoga tööpäeval 100 km ja sellega jõuab raadiot ja plaati kuulata küll, pealegi ei sõida ma linnas ega tiheda liiklusega maanteel.
Aasta alguse soodustusi kasutades tellisin Amazonist 6 uut plaati lubadusega endale, et nüüd on poole aasta plaadiostu norm täis.
1.   Martynas
Sellest plaadist kirjutasin ma Vilniuse reisikirjas. Tõesti meeleolukas plaat.
Viimane lugu on Vivaldi „Aastaaegadest“ „ Talv.“ Minu 7 aastane lapselaps ,keda nädalavahetusel maakoju sõidutan, ütleb ikka:“Pane talv!“.  Ta on seda minu autos ka Nigel Kennedy ja David Oistrahhi esituses kuulnud. Ja jutus tuli välja, et seda mängiti ette lasteaias, vaat kui tore! 

2.   Legacy . Garrett,David
Mõtte andekale noorele 1980 aastal sündinud saksa viiuldajale viis mul jällegi Martynas, kes 2013 mais esines Berliinis suurel kontserdil koos David Garretiga.
Sellel plaadil on Beethoveni viiulikontsert  ja palju Fritz Kreislerit.
Sealhulgas ka Kreisleri „Armurõõm“:
 

Käisin eelmisel aastal Nokia kontserdimajas Nigel Kennedy kontserdil ja sain suurepärase muusikaelamuse. Ta on suur viiulikunstnik, kes provotseerib oma välimuse, lavaloleku ja publiku ning orkestriga suhtlemisega. Temast võib aru saada, andeka inimesena ei suuda ta terve elu mängida Vivaldit a nii nagu üle saja aasta on mängitud ja nii nagu mängis juba tema isa.
Monti „Tšaardassi“ teavad kõik. Nigel Kennedy mängib seda nii:
 

 4.   Robertissimo .Alagna,Roberto

Minu lemmiktenori uusim duubelplaat.

 5.   Il Mio Universo. Ferreri,Giusy

Väga huvitav itaalia pop/rocklauljanna. Tutvustuseks panen laulu tema esimeselt plaadilt, millega ta minus huvi äratas. Milline omapärase tämbriga tugev hääl looduse poolt kingitud!
 

6.   Latino. Karadaglic,Milos

Selle plaadi ostsin taustaks. Toimib väga hästi. "Milonga" kõlab nii:


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar