6. oktoober 2016

"Luuraja ja luuletaja" kinos

Režissöör & stsenarist: Toomas Hussar
Operaator: Rein Kotov
Kunstnik: Kristina Lõuk
Monteerija: Tambet Tasuja
Produtsent: Ivo Felt

Peaosades Jan Uuspõld, Lana Vatsel ja Rain Tolk. Teistes osades Tambet Tuisk, Tõnu Oja, Peeter Jalakas, Mari Abel, Loore Martma, Priit Võigemast jt.










Käisin kinos. Eesti filmid vaatan kõik ära kui võimalust on. Vanasti vaatasin ainult patriotismist, aga nüüd on filmid juba nii head ja huvitavad, et ootan iga uut filmi.

Mis siis nüüd nädal hiljem filmist meeles on. Minul eelkõige näitlejad. Jan Uuspõld vaatajale harjumatus osas on väga sümpaatne.
 Lana Vatsel, keda mina pole varem näinud, on lihtsalt suurepärane. Filmi lõpust tema repliiki olen filmi soovitades korduvalt ümber jutustanud. 







Ja filmi olen palju soovitanud. Neile, kes armastus-filme vaatavad, olen soovitanud kui armastusfilmi. Neile, kes actioni sõbrad on, soovitasin kui eesti oma märulifilmi. Naljasõpradele ütlen, et filmis on parasjagu irooniat ja nalja saab ka natukene.  
Filmist võib vaataja üles noppida palju teemasid, näiteks igivana vastuolu eraelu ja töökohustuste vahel, ametniku ja loomingulise inimese ellusuhtumise erinevused, erinevad rahvuslikud karakterid ning varjamisi vihjatakse veel paljudele teemadele. Nali on ka selline varjatud ja vihjamisi doseeritud, mis mulle väga meeldib.
Rohkem saab filmist lugeda Tõnu Karjatse kirjutisest Sirbis: http://www.sirp.ee/s1-artiklid/film/luuraja-ja-luuletaja-seenelkaik/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar