7. oktoober 2016

Raivo E. Tamm & Super Hot Cosmos Blues Band kontsertetenduses "Ma olen Ivo Linna“

Raivo E. Tamm & Super Hot Cosmos Blues Band kontsertetendus "Ma olen Ivo Linna“



Kuna abikaasa käib minuga vapralt kaasa ooperis ja balletis, siis olin varmalt nõus temaga koos vaatama etendust „Ma olen Ivo Linna“.
Kontsertetenduse vaheajal tegi abikaasa ettepaneku, et sõidame ära koju. Ma ei olnud nõus. Siis pakkus abikaasa piletiraha hüvitust 30 €,(meil olid pensionäri piletid), ma ei olnud ikka nõus lahkuma. Sellepärast, et tegelikult ma ju teadsin, mis ees ootab, lahkudes tunnistaksin, et ootasin midagi enamat. 



Ja väga hea, et ära ei läinud, sest kontsertetenduse teine osa oli talutavam. Vaevalt, et harjuma hakkasin, lihtsalt tekst ei olnud enam raadios ja teles  nii läbileierdatud ja Raivo E. Tamme lauluhääl oli ka vaheajal paranenud. 
Raivo E. Tamm on suurepärane koomik. Koomiku anne selles etenduses küll ei avanenud, aga piisab kui mõnikord telerit vaadata, siis saab selgeks, et tal see on. Näiteks "Kellapid", „Su nägu kõlab tuttavalt“, „ENSV“. Olen teda Estonia laval näinud operetis „Silva". Tähendab siis, et oskab laulda. Ivo Linnat eelistan siiski Ivo Linna enda esituses. Liisi Koikson vist ütles ühes intervjuus, et noort Ivo Linnat võib lõpmatuseni kuulata, ühinen temaga.
Mulle meeldis etenduses kõige rohkem Super Hot Cosmos Blues Band.
Sellest etendusest on päris tõsised inimesed ka kirjutanud:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar