20. jaanuar 2016

Minu kinoaasta 2015 kokkuvõte.

Kinos käisin 10 korda. Seda pole palju, kuid valisin filmide hulgast, mida maa-konnakeskuses näidati.
Kuna filme, mida nägin, on vähe, järjestasin kõik nähtud filmid meeldivuse järgi.

"1944"
"Steve Jobs"
"Arvo Pärt- isegi kui ma kõik kaotan"
„Whiplash"
"Eemal hullutavast ilmakärast"
"Adaline aeg"
"Minu ema"
"45 aastat"
"Inimese mõõt"
"Hectori õnneotsingud"

Viimasest, "Hectori õnneotsingud", ei meenunud mulle midagi enne kui treilerit vaatasin. 

Tänaseni olen näinud mõned filmid sellest nimekirjast:

Aga ma ei näinud Paolo Sorrentino filmi  „Noorus“;
Alejandro Gonzalez Inarritu filmi „Lindmees“ ning mitmeid teisi filme, mida väga tahtsin näha. Tõenäoliselt ei avane enam võimalustki neid filme kinos vaadata.
See-eest ei kulutanud ma oma aega ka ühelegi filmile, mis on toodud selles nimekirjas: http://www.ralfinurk.ee/2016/01/kumme-kohutavat-filmi-aastast-2015.html

2016 aastal käin ikka kinos edasi, ehk pisut rohkem. Valin hoolega, kui ma lisaks filmiõhtutele löön kokku teatriõhtud, kontserdi- ja ooperiõhtud, siis on sõitmist palju. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar