7. juuli 2014

Kultuuritarbija laulupeol.

Laulupidu on möödas. Sellest  räägitakse ja kirjutatakse palju, ei saa minagi sest üle ega ümber. Kuigi ma ei laulnud ega tantsinud, olin külaline laulupeol , tundsin neil päevil lauluväljakul, et ma ei ole pelgalt  kultuuritarbija. Mu usklikud sõbrad räägivad tihti osadusest osa-olemine; osasaamine, mis nendega kirikus toimub. Mina tundsin osadust kahel laulupeo kontserdil.
Käisin koos laste ja lastelastega. Minu perel oli esindaja mudilas- ja lastekooris ning tantsupeo segarahvatantsurühmas.
Kui kolme sõnaga iseloomustada laulupidu, siis oleksid need sõnad ilus, võimas ja ülev. Ja kui iseloomustan oma tundeid, siis uhke oli olla eestlane.

Kui peaks valima 2014 aasta kultuurisündmust, siis oleks see kahtlemata laulupidu. Klassikaraadio valib aasta lõpus aasta muusikaelamuse, ka siin kategoorias võidab laulupidu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar